Rendkívül ideges lett az a professzor, aki Londonban foglalt szállást, amiről kiderült, hogy mindössze egyetlen fürdőszoba és az ágy mellett van közvetlenük a wc és a zuhanyzó is. Eláruljuk, hogyan lehet elkerülni a hasonló kellemetlenségeket.
Amerikából érkezett professzor, aki a Berkeley-i Kaliforniai Egyetemen oktat, nem kicsit lepődött meg, amikor megérkezett az Airbnb-n foglalt szállására. Mint kiderült, az apartman mindössze egyetlen helyiségből áll, ami a fehér csempés fürdőszoba volt.
Az frissen beágyazott ágytól mindössze egy karnyújtásnyira volt a zuhanyzó, valamint a wc, ami mellé tettek egy üvegfalat – vélhetően, hogy a pisi ne fröcskölődjön az ágyra. Az amerikai turista meg is osztotta véleményét a Twitteren, ami több, mint 10 millió felhasználóhoz ért el (posztját azóta elérhetetlenné tette).

A professzor felvette a kapcsolatot az Airbnb-vel, aki közölte vele, hogy „közelebbről megvizsgálják” az ügyét. A dühös David azonban azt állította a Twitteren, hogy bejelentése óta nem kapott választ.
Már többször beszéltem az ügyfélszolgálattal, és minden ügyfélszolgálati tanácsadó, akivel kapcsolatba kerültem, nem volt érdekelt a probléma megoldásában.
– írta David a Twitter oldalán.
Végül az Airbnb szóvivője azt nyilatkozta a MailOnline-nak, hogy sikerült felvenni a kapcsolatot a pórul járt vendéggel, és segítséget nyújtanak neki.
Így kerüld el a hasonló esetet
Aki utazásra szánná magát, annak érdemes körültekintően szállást foglalni. A professzor elmondta, hogy a foglaláskor nem voltak értékelések a szállásról, azaz lényegében a szerencsén múlt, hogy azt kapja-e, ami a leírásban szerepel.
Érdemes tehát olyan helyet választani, ahol a lehető legtöbb visszajelzés van és meg tudunk bizonyosodni, hogy álmunkat nem a wc mellett kell álomra hajtani.